Monday, 14 November 2011

Friendship ties us together

Assalamualaikum n selamat buat sume...
alhamdulillah 13 Nov ari tu sempat wat date ngan Adila n Hasinah
Amboih..hehehehe
Kalu x nak ajak sis I vy skali tapi malang lak pasal die dah ade date kat s'pore...
Kitowg tgk wayang citer Immortal...ganas gler..
them pi window shopping,,aduh,,baru laa aku taw penat temankan pempuan shopping,,aduh...
papehal aku sgt2 hepi..thanx to my frenz..
love u forever..
sorry rr x de gambar..
credit to Ivy..
rugi x ikot..hehehe

Wednesday, 9 November 2011

Salam and Good morning everyone..
Holiday is too long and I had more then enough..
Lame sangat laa cuti sampai tak tau nak wat ape agak2 an..ape aktiviti yg korang leh cadangkan..
Hangout???erm ngan sape ea...
ntah laa..kalu dok umah lame2 ade berat nek sampai 40 kg..
hehehe
Papepon kerje yg ade kat umah x pernah nak selesai...biase ar tu..

agak-agak an kalu korang diberi mase cuti 3 bulan penuh..ape yg korang wat...nak tau gak,,
share la ye...

Wednesday, 2 November 2011

Ujian..

Dah lame rasenye x update blog. Hampir 3 bulan lamenye menyepikan diri. 
Kenape plak baru hari ni nak tulis semula??erm..ntah laa

Manusia tak pernah alpa dari melakukan dosa akibat kelalaian diri sendiri.
Apabila kita dah berase dalam kedudukan yg terlalu selesa, ia akan membuatkan diri kita lalai dan alpa terhadap apa yang berlaku di sekeliling kita.
Saat kita lupa pada DIA, DIA tetap memberikan apa yg kita perlukan
jantung,hati,peparu tetap melaksanakan tugasnya walaupun empunya diri melakukan maksiat ketika itu.
Namun apabila ujian turun, barulah sibuk mencari sejadah, tasbih dan kopiah,
Barulah ingin berdoa,,

Adekah kite termasuk dalam golongan cam tu???