Monday 9 May 2011

Penantian yang Menyeksakan....

Asslamualaikum & Salam Sejahtera kpd sumer pembace...
Syukur diberi pluang sekali lagi oleh yang Maha Kuase kerane diberikan lagi kesempatan pada aku tuk menaip sekali lagi...

Permulaan hari yang tak begitu menyenangkan...pagi2 dah ade kelas moto..aku punye mangat datang awal sampai cikgu yang nak ajar tu lom sampai agi..aku pun x taw arr nape kali nie aku rase kekok plak nak bawak moto..rase-rasenye sebab dah taw kete lagi bez kot...hahaha
Aku blaja moto x lame dari kul 8 pagi sampai kul  930 jew...boring arr blaja moto nie..pusing2 kat litar jer..
bukan litar nie


tp litar yang ini..huhuhu><"


Pukul 10 pagi jer,dengan penuh semangat aku bkak link IIUM tuk isi surat tawaran..bukan men lame lagi aku nak tunggu...dari kul 10 sampai kul satu asyik loading jer,,kalau tak loading, 


kalu tak error,loading....naik nyampah aku...huhuT.T

Pas lunch bukak balik...baru laaa ley access..huhhuhuhu Alhamdulillah
berjaye gak aku download form2 yang penting tuk register...so antare detail-detail nyer
  • register pada 29 Mei 2011 dari kul 8.00-12.00
  • pakai baju kemeja putih serta slack
  • bwk segala dokumen yang diperlukan..(semestinyer)
kat UIA ni ade dress Code gak..korung ade gak ker??

so,,korung dapat kat ner???share la ye^^
Wallahu a'lam..

happy forever =D


No comments: